Menu

«Сыра барлаушысы» - жауапты тұтыну жөніндегі іс-шара

«Сыра барлаушысы» - 21 жасқа толмаған жастардың тұтынуы, және мас күйінде көлікті жүргізу сияқты ішімдікті дұрыс пайдаланбаумен байланысты бірқатар бұзушылықтардың алдын алуға бағытталған аса мәнді әлеуметтік іс-шаралардың бірі. Қазақстанда акция 2009 жылдан бастап жыл сайын өткізіледі. Оның басты мақсаты –қоғам назарын көкейкесті мәселеге аударту.

«Бойжеткен-полицейлері» бақылауындағы «Сыра патрулі»

2016 жылы «Сыра барлаушысы» акциясының әдеткі форматы тартымды, бірақ қатал «бойжеткен-полицейлері» бар «сыра патрулі» деп өзгертілді. Музыка фестиваліндегі 7000 келушінің ішінде «бойжеткен-полицейлері» автокөлікті мас күйінде жүргізуге жол бермеу туралы ақпараттық науқан өткізді.

Іс-шара барысында промо-бойжеткендер компания атынан сыйлықтарға ауыстыруға болатын символикалық рөлдері бар қонақтарды қарсы алды. Компанияның негіздемесі ішімдік сусындарын тек рөлді қалдырып кеткеннен кейін ғана тұтынуға болатынымен түсіндірілді. Фестиваль қонақтарының арасында рөлге мас күйінде отырмауға және 21 жасқа дейін алкогольді пайдаланбауға шақыратын таңбашалар мен жабыстырмалар таратылды.

Фестиваль келушілері акция символикасы бар пресс-қабырға жанында рақаттана суретке түсті және мас күйінде көлік жүргізген жағымсыз тәжірибелерін камераға айтып, ішімдік пен кез-келген көлік құралын басқару үйлеспейтінін еске түсіретін ақпараттық науқанға жеке қолдауларын көрсетті.

Бүкіләлемдік сыраны жауапты тұтыну күні (Global Beer Responsibility Day) алғаш рет 2015 жылдың қыркүйек айында тағайындалған болатын, қазір әлемнің 76 мемлекетінде аталып өтуде. Бұл іс-шараның ауқымы 2016 жылы төтесінен 700 000-нан астам тұтынушыны және жанама 200 млн-нан астам адамды тікелей қамтуға мүмкіндік берді.

Қазақстанда Дүниежүзілік жауапты тұтыну күнін қолдаумен Carlsberg Kazakhstan өкілдері «Сыра барлаушысы» акциясына рейд жүргізді: компанияның сауда тобының өкілдері 21 жасқа толмаған жастарға спирттің сатылуын болдырмау үшін сатушыларға түсіндіру жұмыстарын жүргізетін дүкендерде дәстүрлі рейд ұйымдастырды. Рейдтер барысында Carlsberg Kazakhstan компаниясының қызметкерлері 20 қазақстандық қалаларда «21 бар ма? Растаңыз! «5000 бөлшек сауда нүктелерінде орыс және қазақ тілдерінде.