Menu

ТҰРАҚТЫ БОЛАШАҚҚА БІРГЕ БАРАМЫЗ

 

Біздің «ТҰРАҚТЫ БОЛАШАҚҚА БІРГЕ БАРАМЫЗ» бағдарламамыз біздің бизнесіміз бен жалпы қоғамымыз үшін ең маңызды экологиялық, әлеуметтік және басқару тақырыптарына қатысты амбицияларымыз бен нақты мақсаттарымыздан тұрады Олардың жетістіктерімен жұмыс істей отырып, біз әрекеттер қолданамыз, 2030 және 2040 жылдардағы өз мақсаттарымызға жету нәтижелеріне қол жеткіземіз.

Біздің тұрақты даму бағдарламамыз — бұл теңсіздік, климаттың өзгеруі және су жетспеушілігі сияқты қатерлерге, сондай-ақ қоғамның денсаулық пен әл-ауқатқа деген өскелең назарына берген жауабымыз. Бағдарлама біздің «бүгінгі және ертеңгі керемет күндеріміз үшін сыра қайнату» өмірлік қағидаттарымызға негізделген, біздің жалпы корпоративтік стратегиямызға кіріктірілген.

Демек, өз мақсаттарымызға жету үшін, қоғамға оң үлес қосатын іс-әрекеттерді жүзеге асыра отырып, біз бизнес үшін ең маңызды нәтижелерімізді жауапкершілікпен басқару үшін жұмыс істейміз. Біз өз жеткізушілерімізбен, клиенттерімізбен, тұтынушылармен және өзіміз жұмыс істейтін қоғамдастықтармен серіктестікте өз мақсаттарымызға қол жеткіземіз, ТҰРАҚТЫ БОЛАШАҚҚА БІРГЕ БАРАМЫЗ.




БІЗДІҢ МАҚСАТТАРЫМЫЗ

Latest ESG news

The 2021 Environment, Social and Governance (ESG) report

CG_ESG2021_Cover.jpg

Our actions towards ZERO

Rethinking packaging with the Fibre Bottle

Rethinking packaging with the Fibre Bottle

Reducing our beer-in-hand carbon footprint means innovating across our packaging portfolio. And innovations are best achieved in partnership with other experts. The paper bottle company, Paboco, is helping us achieve breakthroughs in our Fibre Bottle project, developing the world’s first 100% bio-based beer bottle made from sustainably sourced wood fibres.

Carlsberg Group joins the Planet Pledge

Carlsberg Group joins the Planet Pledge

In 2021, we joined major consumer businesses and advertisers from around the world in signing up to the World Federation of Advertisers' Planet Pledge.

Alcohol-free beer on tap

Alcohol-free beer on tap

When people go out, they want to enjoy a great beer with friends but sometimes they don’t want to feel the effect of alcohol, especially when they’re driving. At Carlsberg we’re working with partners to ensure that wherever consumers find our beers they can choose alcohol-free brews – even on tap.

More case stories