Menu
585A0159.jpg

НӨЛ

жауапсыз тұтыну

Біздің сыра оқиғалардың бір бөлігі болып табылады және біз тұтынушылардың бұл іске жауапкершілікпен қарағанын қалаймыз. Сол себепті біз «Нөл жауапсыз тұтыну» атты өр стратегиялық мақсатын қойдық.  

2030 жылы  Carlsberg Group барлық нарықтарда ішімдікті асыра пайдалануды азайту саласында жақсартуларға қол жеткізуге ниеттеніп отыр. 2022 жылға қарай біз ішімдік брендтерімізді ұсынатын барлық жерде ішімдіксіз сыраның болуын, сонымен қатар, қаптамадағы жауапты тұтыну туралы хабарламалардың және онлайн болуды қамтамасыз етеміз.

Carlsberg Group мақсатты көрсеткіштері

2030

2022

  • Біздің нарықтарымыздың 100%  жыл сайын жауапты тұтыну саласында жақсартуларға қол жеткізеді
  • Ішімдіксіз сыраның 100% қолжетімділігі
  • Қаптамада және брендтерді белсендендіру аясында жауапты тұтыну туралы ескерту хабарламаларының 100% болуы
  • нарықтардың 100% жауапты тұтынуды қолдау үшін серіктестермен ынтымақтастық жасап келеді

 

Мақсаттарға қол жеткізудегі біздің амал-тәсілдер

Біз жауапты тұтынуды алға жылжыту үшін үш бағыт бойынша жұмыс жасап келеміз:

 

СЕПТІК ТИГІЗУ

СЕПТІК ТИГІЗУ

Біз түрлі жағдайлар үшін ішімдіксіз сыраның кең таңдауын тұтынушыларға ұсынамыз

АҚПАРАТ БЕРУ

АҚПАРАТ БЕРУ

Біз өнімдеріміздің заттаңбалары арқылы және онлайн түрде тұтынушыларға жауапты тұтыну туралы ақпарат береміз.

МАРАПАТТАУ

МАРАПАТТАУ

Біз тұтынушыларымызды диалог және араласу арқылы жауапты таңдау жасауға ынталандырамыз.

Тұрақты даму саласындағы БҰҰ мақсаттарына қол жеткізуге үлес қосамыз

Ішімдікті мөлшерден көп тұтынуды барынша азайтуға талпына отырып, біз 2020 жылға қарай тұрақты даму саласындағы БҰҰ 3-ші мақсатын, жекелей алғанда, ішімдікті мөлшерден көп тұтынудың алдын алуды нығайтуға бағытталған 3.5 және жол-көлік оқиғалары нәтижесінде өлім мен зақым алуды азайтумен байланысты 3.6 мақсаттарды ішімдікті тұтынудан кейін автокөлікті айдаудың алдын алу бойынша біздің бастамаларымыз арқылы қолдаймыз.

Actions towards ZERO

«Сыралық барлау» - жауапты тұтыну бойынша іс-шара

«Сыралық барлау» - бұл ішімдікті қате пайдаланумен байланысты бірқатар бұзушылықтардың: 21-ге жетпеген жастардың тұтынуының; және мас күйінде көлікті айдаудың  алдын алуға бағытталған едәуір маңызды әлеуметтік іс-шаралардың бірі. Қазақстанда науқан 2009 жылдан бері жыл сайын жүргізіліп келеді. Оның басты мақсаты – өзекті мәселеге жұртшылық назарын аудару.